Thursday, October 14, 2010

Ya Allah...Berilah aku kekuatan.....


Nape ye kadang2 rase mcm xde sape yg peduli tentang kita????
nape ye kita diduga dengan dugaan yg xmungkin tuk kita harungi????mgkn boleh dengan doa, usaha dan  sokongan dan pertolongan dr org yg kita syg....tp xrase ade pun mcm tu...dan nape ye bila kita sabar dan terus bersabar tp dugaan lg byk bertambah?????nape masalah sebesar ni menimpa hidup aku????nape?????ramai org yg concern pasal aku....tp aku xrase ade yg membantu....lg2 insan yg paling aku syg....nape ye????kesian bila insan yg kita syg tu rase yg kita xpernah hargai pe yg dia pernah wat.....bkn tu mksd aku....aku hargai ssgt pe yg org da wat tuk aku....lg2 insan yg aku syg....tp xtau nk ckp mcm mane....aku tetap rase hidup aku kosong....tetap rase sunyi....gembira hanya sesekali.....sedihnya berkali2....pe lg yg xckup adda?????!
am i crazy or wat???i cannot think properly....so depress!!!!!arghhhhhhhh!!!!!!! i hate my self!!!!!!
Dikesempatan ini, aku ingin memohon maaf dr hujung rambut hingga hujung kaki pada insan yg paling aku syg jika aku sering wat dia terasa kebelakangan ni.....I'm so sorry!....just think about ur self dear.....just aborted my self k....
kdg2 rase dri ini xlayak tuk sape2.....semuanya xckup.....xreti nk bersyukur! i'm stupid!..

Ya Allah,aku terima takdir ku ini dengan redha....aku mohon maaf,ni je cara tuk lepaskn tension yg teramat sgt....tolongla dekatkn driku dgn Mu Ya Allah.....tolong la....:(:(:( aku tahu aku ni hambamu yg sgt hina....terlalu hina...xkuat tuk lawan nafsu dan hasutan syaitan...aku lemah ssgt.....hukumla aku Ya Allah.....tp kau lindungila keluargaku dan insan2 yg aku syg...hamba Mu ini memohon, merayu ssgt.....Amin....

No comments:

Post a Comment